miercuri, 7 noiembrie 2012

electorale

Bineinteles ca in continuare insist pe alegerile ce urmeaza pentru ca depindem de ele atat fizic cat si spiritual,si,trebuie lasata inima sa aleaga.Nu voi mai pomenii de DD,caci practic pentru multi ne este indiferent,nu ne schimba viata cu nimic,pentru ca vom beneficia prea putin ,nici nu voi mai pomenii de Base si ai lui,pentru ca cei doi combinati cu ceea ce vedeti pe blogul meu,produse fel de fel,afilieri cu companii si magazine,au dus doar la prejudicii:unii au inteles ca fac campanie anti base,altii proDD,altii ca castig banet gramada,daca 120e in 6-7 luni sant multi,si adunat de la fiecare mi-au virusat pc-ul meu p5 pana l-au facut terci.Cu greu am strans piese vechi,mi-am incropat un p3,cred,cu care ma chinui,ca pana postez ablog-ul imi spune de cateva ori ca nu ma recunoaste,microsoftul ma avertizeaza ca cineva este prezent in pc-ul meu si vede ce fac si pe unde navighez.Asta e viata in Romania,si,in lume,pare-se cam la fel.Incerc doar sa spun ca toti trebuie ascultati,candidatii,dar cand le vezi nesimtirea te apuca asa damblaua,ii vezi gasind solutii care in 4 ani au fost ignorate,ii vezi practic milogind voturi,pe care lew-au mai milogit si apoi ne-au ignorat,si,de aceea insist sa ascultati inima,si sa simtitiu fiorul creat cand cineva vorbeste.Fiinta noastra ,legata de spirit ne ttransmite mesajul,doar trebuie inteles,si,pentru al intelege,nu trebuie sa avem idei preconcepute,auzite de la altii.Si bineinteles,ignorati media.Mrdia este doar un RAHAT MARE,meseria de ziarist numai exista,pentru ca ar trebui sa fie apolitici.Dar si ei ca si mine ,ca si voi toti trebuie sa traim.Ca asta e viata te dai dupa cum bate vantul si lasi partea mai importanta,bataia inimii,fluturii spirituali,si ne traim amarul in continuare.Asa ca lasati inima sa aleaga,fiti deschisi,ascultati,da-ti crezare nodului care se va pune in gat,si fiorului sau senzatiei de lacrimare.In ceea ce priveste jobul meu,voi continua sa va arat produse si oferte interesante,desii parca imei nu le mai vede,si multumesc celor care au facut cateva comenzi accesand linkuri si banere,care i-au dus in paginile magazinelor si companiilor pentru care incerc sa lucrez. Fashion Days SilverZone.ro - campanie 15% Altex Romania - VIP CafeForm Plus Flanco.ro - Premium TeamDeals anunturi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu